Veel gestelde vragen
Welkom bij onze FAQ-pagina. Hier vind je antwoord op de meest voorkomende vragen over bestellingen, verzending, retouren en onze service. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op!
Hoe lang duurt de levering van mijn bestelling?
Onze gemiddelde levertijd is 5 tot 11 werkdagen. We werken samen met duurzame en betrouwbare leveranciers, waardoor we verspilling verminderen en producten direct vanuit de bron kunnen verzenden. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, bij NOVANO heb je recht op 14 dagen bedenktijd. Is je product niet wat je ervan verwachtte? Neem dan contact met ons op, dan helpen we je met het retourproces. We vragen je om het product in originele staat terug te sturen.
Let op: we moedigen bewuste aankopen aan om onnodige retouren (en impact op het milieu) te beperken.
Hoe werkt jullie 30 dagen geld-terug-garantie?
Bij ons bestel je zonder risico. Als je binnen 30 dagen na ontvangst niet tevreden bent, krijg je gewoon je geld terug – zonder lastige vragen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via e-mail, en we regelen het netjes.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-link. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat de tracking actief wordt, vooral bij internationale verzendingen.
Wat als mijn product beschadigd aankomt?
Dat lossen we natuurlijk op. Stuur ons binnen 48 uur na ontvangst een e-mail met foto's van het product en de verpakking. We zorgen direct voor een passende oplossing, zoals een vervanging of terugbetaling.
Hoe kan ik contact opnemen met jullie?
Je kunt ons bereiken via e-mail op support@shopnovano.nl. We doen ons best om je binnen 24 uur op werkdagen te antwoorden. We helpen je graag!